problem z przepalającą się uszczelką pod głowicą

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • markegiani
    Classic
    • 2014
    • 1

    problem z przepalającą się uszczelką pod głowicą

    Pilnie kupie ramkę wokół lewarka skrzyni biegów do O2FL(srebrną) w rozsądnej cenie wszelkie info mile widziane
  • slasyl
    Classic
    • 2012
    • 14

    #2
    problem z przepalającą się uszczelką pod głowicą

    Pisze po raz kolejny bo chyba za pierwszym razem wybrałem złe miejsce. Po pol roku od kupna mojej octavki 1.9 tdi 105 km i przejechaniu okolo 10 tys.km padła uszczelka pod głowicą. Wymiana,planowanie głowicy oraz sprawdzenie jej na szczelność i wszystko ok. Kolejne pół roku i 11tys.km znow padłą uszczelka. Objawem jest to ze co jakiś czas zasysa płyn ze zbiorniczka wyrównawczego do sucha a po odkręceniu korka płyn wraca z powrotem. Bąbelki powietrza takze sie pokazują wiec diagnoza jest jedna. Zastanawiam sie równiez nad jakims problemem z blokiem silnika. Miał ktos z was moze podobny problem? Moze macie jakis pomysl? Pozdrawiam.

    Komentarz

    • Krzych
      Rider
      • 2005
      • 671

      #3
      Zamieszczone przez slasyl
      Wymiana,planowanie głowicy oraz sprawdzenie jej na szczelność i wszystko ok. Kolejne pół roku i 11tys.km znow padłą uszczelka
      Trzeba sprawdzić liniowość bloku, bo prawdopodobnie tutaj jest przyczyna.
      DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
      www.chiptuning.katowice.pl
      DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

      Komentarz

      • slasyl
        Classic
        • 2012
        • 14

        #4
        Własnie o tym mysle. Poza tym podejrzewam ze przed sprzedaza poprzedni wlasciciel mogl wymieniac ja bo w rownych odstepach uzytkowania przeze mnie i jednakowa ilosc km powtorzylo sie to samo. Czy istnieje mozliwosc planowania bloku bez rozbierania silnika? Dziekuje za odpowiedz.

        Komentarz

        • McGan
          RS
          • 2010
          • 3573
          • Superb III (3V3)

          #5
          Czy istnieje mozliwosc planowania bloku bez rozbierania silnika? Dziekuje za odpowiedz.
          Nie ma takiej możliwości.
          Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
          Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

          Komentarz

          • slasyl
            Classic
            • 2012
            • 14

            #6
            Czyli trzeba wymontowac silnik i rozebrac caly blok na czynniki pierwsze? Nie ma mozliwosci zrobienia tego po zdjeciu glowicy tak zeby blok pozostal w aucie? Dziekuje za pomoc.

            Komentarz

            • robekcool
              RS
              • 2009
              • 2041
              • Octavia II (1Z3)
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              Zamieszczone przez slasyl
              Czyli trzeba wymontowac silnik i rozebrac caly blok na czynniki pierwsze? Nie ma mozliwosci zrobienia tego po zdjeciu glowicy tak zeby blok pozostal w aucie? Dziekuje za pomoc.
              trzeba znaleźć przyczynę, nie zaczynać od wyjęcia silnika
              www.k-mot.pl
              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
              Autoholowanie.
              Robert Kulma

              Komentarz

              • slasyl
                Classic
                • 2012
                • 14

                #8
                to wiem ze trzeba znalesc przyczyne ...ale pytalem o mozliwosc planowania bloku...czy istnieje mozliwosc bez rozbierania silnikana czynniki pierwsze

                Komentarz

                • robekcool
                  RS
                  • 2009
                  • 2041
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  McGan, już odpowiedział
                  www.k-mot.pl
                  Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                  Autoholowanie.
                  Robert Kulma

                  Komentarz

                  • McGan
                    RS
                    • 2010
                    • 3573
                    • Superb III (3V3)

                    #10
                    slasyl, po raz drugi: nie ma takiej mozliwosci.
                    Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                    Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                    Komentarz

                    • slasyl
                      Classic
                      • 2012
                      • 14

                      #11
                      Witam po kilkudniowej nieibecnosci. Wracalem samochodem z urlopu a pierwsze oznaki tejze uszczelki pokazaly sie zagranica i pokonalem 1300km bez zadnego prob;lemu i objawow uszkodzenia. 50 km przed domem woda ze zbiorniczka zniknela do silnika a po odkreceniu zbiorniczka nastapil powrot plynu do zbiorniczka do poziomu jaki byl wczesniej. Teraz silnik zupelnie zimny, przejechanie 200m i znowu plyn znika ze zbiorniczka i po odkreceniu korka znowu to samo. Mam panowie pytanie do was....Czy istnieje mozliwosc ze zamiast uszczelki dzieje sie cos z chlodniczka zaworu EGR? W zbiorniczku jest piana z babelkami a plyn znika w malej ilosci...jak wczesniej pisalem uszczelka wymieniona u sprawdzonego mechanika,ktory dzisiaj powiedzial mi ze uszczlka byla fabryczna wczesniej? Jesli macie jakies pomysly bede wdzieczny bpo zaczynaja rece opadac. Pozdrawiam

                      Komentarz

                      • german81
                        L&K
                        • 2010
                        • 1414
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                        #12
                        jest tak mozliwosc ze masz nieszczelnosc na chłodnicy od egr-a i cinienie spalin dostaje sie do układu chłodzenia ,zrób obejscie chłodnicy egr-a i pojezdzij i zobacz co sie bedzie działo
                        diagnostyka vag 602-614-253

                        Komentarz

                        • slasyl
                          Classic
                          • 2012
                          • 14

                          #13
                          a wiesz moze jak bedzie sie zachowywal samochod przy takiej nieszczelnosci

                          Komentarz

                          • german81
                            L&K
                            • 2010
                            • 1414
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                            • BZB 1.8 TSI 160 KM

                            #14
                            po zrobieniu takiego obejscia nie biedziez widział zadnych zmian w zachowaniu auto no moze sie troche wolniej nagrzewac .
                            diagnostyka vag 602-614-253

                            Komentarz

                            • slasyl
                              Classic
                              • 2012
                              • 14

                              #15
                              ale chodzi mi o to jak auto zachowuje sie gdy jest rozszczelniona chlodnica tego egr-u

                              Komentarz

                              • german81
                                L&K
                                • 2010
                                • 1414
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                #16
                                ja jeszcze nie miałem takiego przypadku a le paru znajomych przerabiło takie tematy i obiawy były takie same jak przy padnietej uszczelce pod głowica ompowanie wezy od chodnicy cisnieniem lub dymienie z wydechu na niebiesko i gryzacy dym .
                                diagnostyka vag 602-614-253

                                Komentarz

                                • slasyl
                                  Classic
                                  • 2012
                                  • 14

                                  #17
                                  witam...dzisiaj zrobilismy obejscie i bez zmian ..kilka km jazdy i 110 stopni ma plyn...jutro sciagamy glowice..rece opadaja bo az nie wierze ze w ciagu 6 miesiecy poleciala nowa uszczelka...pozdrawiam i dziekuje za pomoc...jak juz bede wiedzial co i jak opisze co bylo

                                  Komentarz

                                  • german81
                                    L&K
                                    • 2010
                                    • 1414
                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                    #18
                                    wstrztmaj sie z ta głowica powiedz mi kiedy wymieniałes rorzad i pompe wody ? bo czasami sie zdarzało ze od ori pomp wody odpadały koła pompujace wode i obiaw był podobny do uszczelki pod głowica .
                                    diagnostyka vag 602-614-253

                                    Komentarz

                                    • slasyl
                                      Classic
                                      • 2012
                                      • 14

                                      #19
                                      no rozrzad wymienialem jakies 20 tys km temu...i to po wymianie rozrzadu 5 miesiecy padla 1 uszczelka...ale pozniej 6 miesiecy bylo dobrze na tym samyjm rozrzadzie az do teraz...juz za pozno bo wlasnie koncza sciagac glowice.....poza tym tak sie gotuje w zbiorniczku przy przygazowce ze az milo....

                                      [ Dodano: Nie 12 Sie, 12 15:58 ]
                                      witam....glowka zdjeta.....przedmuch od strony bloku na pierwszym i drugim tloku......sprawdzenie bloku wykazalo ze jest skrzywiony.......prawdopodobnie wymiana silnika na inny...pozdrawiam i dziekuje za wasza pomoc

                                      Komentarz

                                      Pracuję...